pondelok 13. februára 2012

Chameleónstvo jednej z tých, čo sa hrajú na spravodlivejších zo všemohúcich

Pod článkom  "Harabina nechcú očistiť" -  Veronika Prušová - SME 13. 2. 2012 je anketa, v ktorej sa vyjadruje aj Katarína Javorčíková, predtým Stránska, sudkyňa KS Bratislava a hovorkyňa Občianskeho združenia Za otvorenú justíciu.

"Náplňou"  jej vyjadrenia je  dávno otrepané konštatovanie a  skutočnosť dobre známa všetkým obetiam súdnych sporov, v ktorých sa stali obeťami skorumpovaných slovenských sudcov, že je potrebné vybudovanie účinnej hrádze proti zneužívaniu súdnej moci a justície a získanie si dôveryhodnosti.

Kto sa nestretol ešte s dotyčnou sudkyňou v roli predsedníčky senátu Krajského súdu Bratislava ako dlhoročná obeť procesu vykonštruovaného v období Mečiarovej vlády  eštebákmi  a ich pohrobkami, tak určite oceňuje jej otvorenosť a odvahu v spravodlivom  (?) boji  za otvorenú justíciu.

Mňa však  v odvolacom konaní proti rozsudku 6C 619/96  Okresného súdu Bratislava IV dňa 17. 3. 2009 odsúdila - za to, čoho som sa voči navrhovateľovi nikdy nedopustila.
Nestačilo mi množstvo nazhromaždených dôkazov, ktoré podporovali, i dokazovali  moje tvrdenia o vykonštruovanosti procesu.
Celé odvolacie konanie nemalo iný cieľ, len potvrdiť predplatený rozsudok, ktorý si objednal navrhovateľ - syn konfidenta ŠtB, ktorá celú akciu zastrešovala pod taktovkou Svěchotu a Tekuša.

Na dovolanie mi určila advokáta  z Liptovského Mikuláša, aj keď niekoľko kilogramov vážiaci spis je v Bratislave.
Ako sa neskôr zistilo, kamaráta jej údajne prvého manžela, ktorý tiež pôsobí v Liptovskom Mikuláši. 
Pán advokát nevynaložil žiadne snahy v môj prospech. Pochopiteľne. Vedel prečo. Tak, ako vedela vtedy ešte JUDr. Stránska, prečo ho určila.
(Ak sa nemýlim,  spomenuté osoby predtým pôsobili ako prokurátori.)

Určite veľa napovie, že som v tejto špinavej kauze plnej porušovania mojich základných ľudských práv a práva na spravodlivý súdny proces pred nezávislým súdom neuspela ani na Ústavnom súde, ba aj Štrasburg mi ju poslal "k vode"!

Naozaj tá justícia potrebuje očistu! Aj od podobných sudcov ako je JUDr. Javorčíková, ktorá začala svoje dievčenské priezvisko používať až po tom, ako som v Liptovskom Mikuláši na oslavách 1. mája a 5. výročia vstupu do EÚ za účasti vládnej suity na čele s Ficom verejne stála s transparentom poukazujúcim na všetky svinstvá, ktorými som ako občan zasýpaná pri domáhaní sa svojich práv a s rozsudkom podpísaným JUDr. Stránskou, ktorí si niektorí novinári kompletne odfotografovali.
Pani Stránska, aj keď už 8 rokov bola v tom období (podľa médií) rozvedená, začala používať svoje dievčenské priezvisko mesiac po mojom verejnom proteste.

To, že tá mafia stojaca v pozadí proti mne vykonštruovanej kauzy v r. 1996 je stále najmocnejšou v štáte, dokazuje aj skutočnosť, že jej protagonisti - navrhovateľ a svedkovia neboli - pravdepodobne - doteraz objektom záujmu orgánov, ktoré by sa mali zaoberať ich  "podnikateľskými" aktivitami.