piatok 13. apríla 2012

Moja radosť spľasla ako bublina

Na ktorejsi internetovej stránke som objavila titulok, že na Seychelách majú väzenie pre pirátov. Poskočilo mi srdce radosťou - reku hneď v pondelok odošlem ministrovi vnútra SR Kaliňákovi návrh, aby uzatvoril s vládou Seychel zmluvu o dodávke najväčších slovenských zločincov vzhľadom na preplnenosť slovenských väzníc. 
Veď Seychely sú rajom na Zemi, a tak by títo naši  gauneri, vyhľadávajúci daňové raje boli v prostredí, ktoré by im určite vyhovovalo. Mali by pokoj od slovenských orgánov a médií, a príležitostnú prácu by mohli striedať s vylihovaním pri mori. 
A ako správne "gorily" by mali príležitosť aj liezť po palmách - ako náhradu za stratu možnosti liezť do zadku kadejakým straníckym nominantom na ministerstvách a iných strategických miestach, a do kapusty vyšetrujúcim zajacom na policajných orgánoch.
Nebol by to síce hotel najvyšších kvalít, na aké sú zvyknutí v súčasnosti, ale hádam by to im, a najmä SR za pokoj v duši, i na slovenskej zemi stálo.

No keď mi vyskočil článok, moja radosť spľasla ako mydlová bublina z bublifuku. Pirátov majú aj tam dosť, ba i navyše, takže ich musia repatriovať. Teda žiadna nádej na odsun u nás premnožených  "goríl" do ich prirodzeného prostredia!

Keby však predsa len z Božej vôle "motyka vystrelila" , treba do prípadnej zmluvy s vládou Seychel zakotviť bod, že po dodávke bude "gorilám" ihneď udelené občianstvo Seychel, čím by sa zabránilo ich prípadnej repatriácii.
Minister zahraničia Lajčák by určite dokázal presvedčiť  vládu v Mahé, že bezodplatná dodávka našich zločincov by bola pridanou hodnotou pre ich krajinu.